Monday, February 28, 2011

saye suke..

nie first entri aku tuk blog tah kebarape kali tah..
aku ni cam budak baru merangkak..
mencube dan balajar tuk crate blog sendiri..
akhirnya... tara..
cantik x blog nie?
seomel tuan empunya blog x?
mesti terpinga2 kn? sbb korang lum pnah tengok muke kiut aku.. (hehe..)
aku crate blog ni tuk en.hati ku..
supaya kami saling meluahkan pejalanan cinta kami dalam blog ni..
but...
jagangn slah anggap(nie bukan diary aku n en.hati tau)..
 aku rase cinta yang mula bersarang di hati ini unik.. satu anugerah..
cam x realistik.. tapi aku bahagia..
hanya aku n en.hati y tau..



en.hatiku.. yummm...
 nanti2 aku citer part demi part episod cinta kami ye.. tragis n sweet sangat.. tapi janji ni rahsia kite je tau..
tapi blog ni bukan all about love tau. De jugak unsur lain yang mgkin berminat untuk aku ketengahkan.. cam fening pening je ayat aku. he2.. see u all next entri.

No comments:

Post a Comment