Wednesday, March 2, 2011

erm... aku x tau nk tulis tajuk pe tuk kali ni....
nak luahkan pe pun aku tak tau jugak.. yang pasti
tetibe je rase nak menulis  menaip.
rindu sangat kat mak n ayah..
cakap tentang rindu nie.. dah lame aku x jumpe adik aku..
kia( zakaria)..
tiap kali aku balik x pernah lak dia pun balik
cume aku selidik citer terbaru dia dari mak..
dia agak pendiam..
sebenarnya lam family (de 4 beradik)
aku n adik y bongsu je y agak mesra..
y lagi 2..
meant to be..
adik y no 2 & no 3..
sngat2 pendiam..
nak bersembang pun payah..
nanti aku upload gambar adik2 kesayangan aku ye..
sebab diorang pun comel2..
cam aku..
he2..
nie adik yang aku cakap aku rindu tadi.. dia no 3 lam adik beradik.. still single.. he2..




 nie lak kak chik.. adik no 2.. dia sekarang belajar kat johor..

nie bukan adik bongsu i.. tapi sepupu bongsu i.. dia nie sangat buat aku geram.. comel kn?



 gambar adik bongsu aku xde yang comel la..
he2..
nanti2.. aku perkenalkan ye.. wat part yang khas tentang dia.. sebab dia je satu2nye adik bongsu aku.
he2.. mesti la..

1 comment:

Unknown said...

Hello Admin!
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment